Constructie casa S+P+M

Buna seara.....as dori un constructor bun care sa imi lucreze corect dupa proiect de rezistenta....am gasit eu o echipa care stia cam tot(DOREL),dar cand le-am pus in fata proiectul de rezistenta erau saracii in pom si mi-au spus ca ei lucreaza dupa proiecte de arhitectura mai simple....si cum nu vreau sa-mi bat joc de banii mei si mai ales de viitoarea constructie, le-am dat liber sa caute proiecte simple!!!!!!.......sunt din glodeni -dambovita ..daca cineva stie o echipa buna il rog sa imi raspunda...pe adresa de mail- andreianadaniel@yahoo.com....multumesc anticipat
Buna ziua, Exista o zona pe site care va poate ajuta sa gasiti un astfel de constructor. Sper sa va fie utile link-urile! Mult succes!
Linkuri
Daca nu ai gasit pe cineva sa lucreze conform Proiectului ma poti contacta. Cu stima Florentin Manolea
Buna seara.Foarte frumoasa casa. Daca nu ati gasit un constructor care sa va convina va pot ajuta sa realizati casa dorita. Sunt inginer constructor si lucrez in domeniu de peste 20 ani.Am in subordine echipe complete de muncitori in domeniu cu care lucrez de 10-12 ani. Cu respect ing. Aurelian Cretu.
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.